Про композицію в фото

Немає непорушних правил, коли справа доходить до того, як ви повинні складати свої фотографії. Зрештою, кому подобаються правила, крім вашого колишнього директора школи або керівників відділів кадрів? Є, однак, кілька рекомендацій, які ви можете використовувати, щоб допомогти поліпшити склад ваших фотографій.

У цьому уроці я перерахував 20 з цих рекомендацій разом з прикладами кожного з них. Я почав з самих основних і закінчив з деякими з більш просунутих методів композиції.

Перш за все ми повинні визначити, що мається на увазі під «композицією». Композиція відноситься до того, як різні елементи сцени розташовані в кадрі. Як я вже згадував, це не жорсткі і швидкі правила, а рекомендації. Тим не менш, багато з них використовуються в мистецтві вже тисячі років, і вони дійсно допомагають досягти більш привабливих композицій. Я вважаю, що у мене, як правило, є один або декілька з цих рекомендацій у глибині моєї свідомості, коли я налаштовую постріл.

Почнемо, мабуть, з найвідомішої техніки композиції-правила третин.

1. правило третин

Отже, я тільки що сказав вам, що немає жорстких і швидких правил, коли справа доходить до композиції, і перше, про що я пишу, — це «правило третин. В свій захист скажу, що я не придумав цього імені. Правило третин дуже просте. Ви розділите кадр на 9 рівних прямокутників, 3 і 3, як показано на малюнку нижче. Багато виробники камер фактично включили можливість відображення цієї сітки в режимі реального часу. Перевірте керівництво камери, щоб дізнатися, як включити цю функцію.

Ідея в тому, щоб помістити важливий елемент (и) сцени уздовж однієї або більше ліній або там, де лінії перетинаються. У нас є природна тенденція хотіти помістити головний об’єкт в центрі. Розміщення його поза центром з використанням правила третин найчастіше призведе до більш привабливої композиції.

На цій фотографії я помістив горизонт приблизно вздовж нижньої третини рамки і найбільші і найближчі дерева вздовж лінії праворуч. Фотографія не мала б такого ж ефекту, якби великі дерева були поміщені в центр рамки.

На цій фотографії міста я помістив горизонт уздовж верхньої третини рамки. Більшість будівель займають середню третину, а сама площа займає нижню третину каркаса. Шпилі церкви розташовані поблизу горизонтальної лінії праворуч від рамки.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Блог о фотографии от Антона Бордова - 2019